Sebelum Dan Selepas Pikom Pc Fair 2013
Peribadi

Sebelum Dan Selepas Pikom Pc Fair 2013

pc fair 2013
amanz.my di Picom Pc Fair 2013

pergghhh………….. nampak tu, Tok Penghulu Rawang si Aman kat Pikom PC Fair 2013 di KLCC. Orang kampung mesti tumpang bangga atas pencapaian tersebut.

Pikom PC Fair 2013 berlangsung di KLCC dari 12 April hingga 14 April 2013.  Pc Fair dibuka dari jam 11 pagi hingga 9 malam.

Pikom PC Fair akan datang – 23-25 Ogos 2013.  Simpan note untuk rujukan.

kinokuniya klcc
Sebelum ke Pikom PC Fair 2013 , singgah Kinokuniya cari buku.

kenduri kahwin shamsul liani
Sebelum ke  Kinokuniya KLCC, singgah di Dewan Komuniti Sentul Perdana menghadiri majlis resepsi anak perempuan Sham Ondscene . Nasib baik dia telefon saya awal pagi tadi, memang saya terlupa tarikh berlangsungnya hari ini.  Kami dah keluar dari rumah waktu tu, sempatlah singgah Tesco beli hadiah untuk pengantin.

Dapatlah berjumpa beberapa members BB Group yang rapat –  Adi, Asmah Metro, Shida dan Zul Itis

tulisan doktor
Selepas semua acara di KL, saya balik dan ke klinik. Tak faham apa tujuan atau maksud tulisan doktor tersebut. Yang pastinya saya dapat satu suntikan , ubat antibiotik , ubat untuk hisab, ubat kumur dan ubat titis di lidah.

Kisahnya dua minggu lepas… sewaktu bawa Stokin ke klinik haiwan , dia meronta dan mencakar tangan hingga berdarah. Tak serius tetapi selepas balik dari Langkawi, mulut rasa tak selesa , kering dan dinding mulut menjadi merah. Risau pula kalau terkena jangkitan dari kucing.

Pemilik tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakkan atau kehilangan yang dialami disebabkan oleh penggunaan maklumat di dalam laman ini. Jika anda memerlukan perkhidmatan nasihat yang khusus, sila dapatkan pakar bertauliah dan berpengetahuan di dalam bidang berkenaan. Untuk biodata penuh boleh lihat di Biodata Kujie

23 thoughts on “Sebelum Dan Selepas Pikom Pc Fair 2013

  1. wahh amanz tu…
    cakaran kucing memang kena hati-hati…pengalaman saya menjaga kucing sebanyak 15 ekor banyak menjadi pengajaran. kadang2 doktor tu dah biasa “ni mesti kes kena cakar kucing.. ”
    Jom terjah post menarik dari Datin Tyka ..Diet Ikut Jenis DarahMy Profile

Comments are closed.